آموزش

انتخاب چیلر دستگاه لیزر صنعتی مناسب cw5000 یا cw5200

یکی‌ از محبوب ترین چیلرهای صنعتی مدل های cw5000 و cw5200 هستند که در چندین مدل مختلف که پمپ ها و کمپرسور های متنوعی دارند موجود هستند. شرکت بیمر علاوه بر واردات مدل اصلی چیلر دستگاه لیزر ۵۲۰۰ ساخت شرکت s&a اقدام به مهندسی معکوس و ساخت این چیلر ها کرده است که برای مشتریانی که به دنبال ویلر های اقتصادی تری هستند بسیار مناسب میباشد. در این مقاله به نحوه انتخاب چیلر دستگاه لیزر صنعتی مناسب برای شما میپردازیم.

قابل ذکر است که چیلر ۵۰۰۰ نهایتا برای تیوب ۱۲۰ وات و چیلر ۵۲۰۰ نهایتا برای تیوب ۱۸۰ وات و چیلر ۵۲۰۰ ایرانی نهایتا برای تیوب ۱۵۰ وات قابل استفاده میباشند. شاید بگویید که ما یرای دستگاه های قویتر هم استقاده کرده ایم! درست است، ولی توان چیلر بایستی به نوعی انتخاب شود که میزان duty cycle چیلر به ۸۰ درصد نرسد. یعنی زمان کارکرد و روشن بودن کمپرسور به طور معمول کمتر از ۸۰درصد زمان کل روشن بودن چیلر باشد.
پمپ چیلر ها میز در انواع مختلفی است که عموما دو نوع ۳۰ وات و ۵۰ وات بیشتر در بازار موجود هستند. نوع ۳۰وات نهایتا برای دستگاه های درب دار با ابعاد ۱۶۰×۱۰۰ و نوع ۵۰وات نهایتا برای دستگاه های فلت بد ۲۵۰×۱۳۰ توصیه میشود. تفاوت این پمپ ها علاوه بر توان مصرفی در هد پمپ یعنی حداکثر ارتفاع قابل پمپاژ توسط پمپ و دبی آن یعنی حجم آبی که توسط چیلر در یک دقیقه به جریان می افتد، میباشد.

شاید بپرسید چیلر های ایرانی خوب هستند یا نه؟ در اصل باید گفت که مهمترین عامل در کیفیت چیلر، کیفیت قطعات مصرف ظده در آن من جمله کمپرسور، کندانسور، لوله ها، پمپ، پاورها، رله ها، ترموستات، مخزن آب و غیره میباشد. همچنین کیفیت مونتاژ چیلر و تنظیمات آن نیز نقش به سزایی در عمر مفید آن دارد. بعدا در مقاله ای به تنظیمات صحیح چیلر های سری ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ و چیلر دستگاه فایبر ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ خواهیم پرداخت.
با ما همراه باشید‌.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید